Afscheid.   33 comments


Lliber

Donderdag 24 april 2014.

Nog nooit ben ik zolang van huis geweest. Morgen vlieg ik naar Nederland en pas eind mei verwacht ik op de fiets terug te zijn. Natuurlijk ga ik wat eerder naar Nederland om mijn ouders te bezoeken en om de nieuwe Santos fiets voor te bereiden voor de tocht van 2400 kilometer. Vriend Dick fietst met mij mee, ook op een nieuwe Santos fiets. Het is de bedoeling dat we op 5 mei starten.

Loesje-portret

Met Cokky, Lulu en Loesje lopen we nog en laatste rondje rond het huis door de druivenvelden. Lulu lijkt te weten dat het voorlopig de laatste keer is, ik krijg lieve likjes en kopjes van haar.

Lulu-liktEdwin-Huge-Spanje

De ondergaande zon staat mooi op Lliber. Het was weer een prachtige dag met 23,8 graden en nauwelijks wolken. Zeker als het zulk heerlijk weer is neem ik met gemengde gevoelens afscheid van Cokky en de katten. Maar ik kijk er ook naar uit om weer eens een lekker stukje te fietsen.

Lulu-en-Edwin

Lulu wil wel heel de wandeling lekker op mijn schouder rondgedragen worden.

Posted 24 april 2014 by Edwin in Geen categorie

33 responses to “Afscheid.

Subscribe to comments with RSS.

  1. zal een barre toch worden met flink
    wat kilometers in de benen…heel veel succes en plezier!

  2. De melancholie van het loslaten.
    Het verlangen om straks 2400 km op weg te gaan én weer thuis te komen.
    Bon viatge!

  3. Heel veel succes en doe voorzichtig!!

  4. Heel veel plezier toegewenst. Geniet. Fiets voorzichtig. Ik zal je zonneschijn sturen. Alle succes toegewenst. 😉 Rob&Anne Wittebol.

    Rob&Anne Wittebol
  5. Heel veel succes, veel fietsplezier en kom heelhuids weer terug !!!

  6. goede tocht, geniet ervan en wij zijn allen benieuwd naar de blogjes van onderweg.

  7. zeker bloggen! we gaan het volgen,een mooie reis toegewenst!

  8. Wat een avontuur! Dikke duim hoor! Ik wens jullie heel veel fijne kilometers en mooi weer op jullie pad!

  9. Wat een geweldig initiatief. Wat een uitdaging. Geniet van de tocht en de prachtige dorpen en landschappen onderweg. We zijn benieuwd naar jullie ervaringen. Groetjes Francine & René

  10. straf ! héél straf !! ( velen spreken ervan, weinigen durven, en DOEN het !!)

    Ik volg de route met véél bewondering en ben heel benieuwd welk traject jullie gaan volgen .

  11. Goede reis, veel fietsplezier en sterkte met afzien, hoe je het ook bekijkt! Wij blijven volgen.

  12. Heel veel plezier, lijkt me geweldig.

  13. Veel succes, lol, zere kont, en alles wat er nog meer bij hoort, gewenst! Knap hoor! Sterkte!

  14. Veel plezier en een hele goede reis terug naar Spanje. Kom heelhuids terug.

  15. Heel veel fietsplezier zonder spierpijn, blaren en andere ongemakken. Veel zon onderweg en neem wat regen mee terug!

  16. Goede reis, misschien komen we jullie nog tegen onderweg, half Mei!!

  17. Heel veel succes & plezier! Respect!
    Zet je de ritten op Strava? Leuk om je ook op die manier te volgen!

    Grtz je Strava vriendin uit NL 🙂
    Barbra
    ps wij zijn vanaf as zondag in Spanje…zullen de 2 recent geopende fietsenzaken in Jalón zeker eens bezoeken!

  18. Edwin, dat is nog eens een uitdaging. En ook nog eens op je nieuwe fiets, succes. Groet van Martin

  19. Heel veel plezier met de fietstocht. Ik vind het erg stoer dat je zo iets gaat doen.
    Het zou inderdaad leuk zijn als je af en toe iets op het blog kunt schrijven. En Cokky zal ook wel
    berichten plaatsen.
    Succes !!

  20. “En heeft er al eens iemand aan mij gedacht?” denkt Cokky stilletjes bij zichzelf.
    Veel sterkte Cokky !

  21. lieve Cokky, natuurlijk denken we ook aan jou en Irene en proberen ons in te leven. Maar de stoere mannen krijgen altijd de eerste en meeste aandacht. zoals gewoonlijk.
    Ik hoop dat jullie als vanouds blijven bloggen, ik geniet er erg van.
    Zelfs als ik meer dan tien dagen terug lees vanwege een reis zonder bereik.
    groet uit Hoorn, willy

  22. Welcome on the bottom of the sea ……

Geef een reactie

