Bloemenzee.   5 comments


Donderdagochtend 17 april 2014.

Ja, ja, ik weet het, eigenlijk hoor ik nu een sombere foto te plaatsen want het is zwaarbewolkt en ik voelde zelfs 2 druppels regen. We smachten naar regen en het wil maar niet lukken. Volgens een inwoner uit Parcent, die de oude gegevens heeft van een pastoor, is dit sinds 130 jaar het droogste jaar. We komen dit jaar niet verder dan 40 mm regen.

Maar ik heb dus nog steeds de foto´s van afgelopen woensdag niet op het blog gezet, hier weer twee.

Klaprozen-Spanje
Klaprozen bij Benigembla.

Cistus-incanus
Zonneroosjes nabij Petracos.

 

 

 

 

Posted 17 april 2014 by Edwin in Geen categorie

5 responses to “Bloemenzee.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Beetje eentonige reactie…..maar ik vind het prachtig .
    Hoop dat er over twee weken nog genoeg zijn om van te genieten.
    Gr.Grt.
    Ria

    Rijk en Ria van Eck
  2. Prachtig, wat mooi, nog 2 dagen en dan kunnen we hier ook van genieten

  3. Ik word blij van die mooie klaprozen. Staan ze hier in de vallei?

Geef een reactie

