Gelukkig.   4 comments


Zonsopkomst-om-7uur39

Vrijdag 7.37 uur, 11 april 2014.

Loesje-en-Lulu“Lu, lu, lu, lu, lu, lu……..” Nergens is Lulu te zien. Normaal is ze meestal thuis of als ik roep is ze er direct maar nu loop ik al 20 minuten als een gek Lulu te roepen. Gelijk maak ik mij zorgen want na Oscar is dit onze favoriet. Ik maak een foto van de zonsopkomst, de zon verdwijnt gelijk weer achter de wolken. Lulu geeft ook altijd antwoord als ik roep. Het is windstil en in de verte kraait een haan, heel even lijkt dat op de miauw van Lulu. Niets verder.
Het is 14 graden geheel bewolkt en vannacht heeft het 0,5 mm geregend. Natuurlijk met een klein beetje stof erin, jammer van de auto´s die ik net schoon had. Gisteren was een bijzonder fraaie dag, onbewolkt en pas aan het einde van de middag kwamen er een paar wolken. Het werd 22,8 graden.
En dan zie ik heel in de verte iets wits bewegen, gelukkig, daar komt ze aan. Zeker met buurkat Karel meegelopen want die woont daar ergens. Loesje loopt haar tegemoet en begroet haar. Lulu heeft een dikke staart opgezet, spannend zover weg. Ook voor de baas.

Agenda: Cokky vanavond van het station halen in Alicante.

Posted 11 april 2014 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Gelukkig.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat komt ons ook bekend voor !
    Hier gaat er ook eentje graag wandelen, alleen helpt roepen niet meer. We hebben gemerkt dat hij potdoof is geworden! Beestje op leeftijd, maar hij duldt nog steeds geen indringers in onze tuin!

  2. Ha ha Lulu = net Loedertje van Jan Jans en de kinderen.. 😉

Geef een reactie

