Pluis in een amandelboom.   7 comments


Pluis

Woensdagochtend 8.06 uur, 9 april 2014.

Wolken kleven op de toppen van de bergen en het waait vanuit het binnenland. Ik heb toch het gevoel dat het een erg mooie dag gaat worden. Met 12,6 graden is de minimumtemperatuur hoger dan gisteren. Gisteren was het hier dus een zonnige dag met om 16.00 uur een maximumtemperatuur van 23,5 graden.

Deze keer lopen Pluis en Lulu mee, die kunnen het steeds beter met elkaar vinden. Pluis is erg speels en klimt in een amandelboom om daar later bijna in slaap te vallen.

Posted 9 april 2014 by Edwin in Geen categorie

7 responses to “Pluis in een amandelboom.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een mooie foto.

  2. En bedankt voor de leuke felicitatie. Je kent je lezers goed !

  3. Dat klopt Edwin dat ik van katten hou. Mijn kat is van mening dat mijn huis van hem is en ik mag er logeren. Bodhi is en zwarte kat maar heeft het karakter van Lulu.
    Ik lig door mijn ziekte bijna de hele dag in bed maar ik verveel me niet,Bodhi houdt me constant bezig!

  4. Zeker weten!

Geef een reactie

