Vall de Pop.   4 comments


Vall-de-Pop

Zondag 6 april 2014.

Prachtig schijnt de zon door de jonge frisse druivenblaadjes als ik met Cokky de vallei verlaat om haar naar Alicante te brengen. We hebben toch alle tijd dus stop ik om een paar foto’s te maken. Het is een mooie ochtend. Op het station in Alicante drinken we in de zon nog een kop koffie voordat we afscheid nemen. Vrijdagavond haal ik haar hier weer op. Ze gaat naar Madrid waar ze vriendin Leonne ontmoet. Vandaar uit gaan ze verder met een huurauto. Leonne en Daniel gaan verhuizen naar de Vera vallei die ligt in Extremadura, tussen Madrid en Portugal. Het moet er prachtig zijn.
Na een uur rijd ik onze vallei weer in. Ik zie drie kerktorens, die van Xaló, Lliber en Parcent, twee mannen zijn aan het werk zijn tussen de wijnstokken, de bergen om de vallei met Coll de Rates, de blauwe hemel, ik stop en weer maak ik een foto. Nee, ik weet het zeker wij blijven hier, een mooiere vallei is er niet.

Xalo

 

Posted 6 april 2014 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Vall de Pop.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gelijk heb je…maar de Extremadura is wel extreem mooi…minder toeristisch …ruig, bijzonder…

  2. Zou dat gaan lukken? Jullie hebben hier wel een ‚ ‚gesetteld’ plekje..gebouwd en ontworpen voor de oude dag, zou een hele omslag zijn. Maar wel een echte.Daar was dit dan een mooie voorbereiding op. Ton en ik waren op slag verliefd op de Extremadura.

    • Wij vinden het er ook prachtig. Maar inderdaad, hier is alles dichtbij. Alles wat je maar nodig hebt, ook als we ouder worden. We krijgen er in ieder geval een mooi vakantie adresje bij!

Geef een reactie

