Fotorally in Gata.   2 comments


Rijwielplaatje

Zondag 30 maart 2014 (door Cokky).

Vijfenzeventig fotograferen lopen door Gata de Gorgos, op zoek naar hét perfecte plaatje. Grote statieven worden meegesjouwd, groepjes fotografen staan, liggen of zitten aandachtig rond te kijken. Ieder jaar wordt de Fotorally georganiseerd, en het niveau is hoog. Het dorp is in twee zones verdeeld en iedere zone heeft zijn eigen opdrachten, in kleur of zwart/wit: een foto van een bepaalde ruïne, van het blad van een vijgenboom, op het plein, een dorpsgezicht, van de trein of een “sociale” foto, en per foto zijn er twee of drie punten te verdienen. In totaal moeten er negen foto´s ingeleverd worden die de jury gaat beoordelen. Ik kan niet het hele programma meemaken dus voeg ik me pas halverwege de ochtend bij de andere leden van de fotoclub van ons dorp. Het stimuleert wel om extra je best te doen op de foto´s als er zoveel fotografen rondlopen. We komen op plekken waar ik nooit eerder geweest ben, ik zie een wandelpad dat ik eens wil lopen en ontdek dat Gata veel mooier is dan je vanaf de doorgaande weg zou denken.

 

Posted 30 maart 2014 by Edwin in Geen categorie

2 responses to “Fotorally in Gata.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie foto’s Cokky.
    Groot gezelschap 75 fotografen , succes !!
    Gr.Grt.
    Rijk en Ria

    Rijk en Ria van Eck
  2. Het ‘steenplantje’ is een Vogelmelk, ik denk Ornithogalum tenuifolium. De Vogelmelken hier bloeien nog niet. Zat ik maar in Spanje!

Geef een reactie

