De laatste dag.   3 comments


Cabo-de-la-Nao2

Vrijdag 28 maart 2014.

De week is omgevlogen. We kunnen een hele lijst maken van dingen die we niet gedaan hebben: Calpe, de Bernia, eten bij Esmée of bij Julio, naar Dénia, naar Benissa, een processie zien en ga maar door. Vandaag was het bewolkt dus werd er niet geluierd op het terras met als doel bijkleuren. Het is een drukke dag geworden, we hebben het winkelcentrum in Ondara uitgebreid bekeken, zijn op Cabo de la Nao geweest waar de inheemse lavendel al uitbundig bloeit en hebben een rondje gelopen in Moraira. Morgen vliegen buurvrouw Marielle en ik terug naar Nederland om zondag de 87e verjaardag van mijn vader te vieren.

 

Posted 28 maart 2014 by Edwin in Geen categorie

3 responses to “De laatste dag.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Goede reis en felicitaties voor vader Henk.

    Gr.Grt. Rijk en Ria

    Rijk en Ria van Eck
  2. Gat het weer beter met je vader? Gefeliciteerd met hem. Ik hoop dat je er nog jaren getuige van mag zijn. Alvast een mooie dag gewenst zondag.
    Aan het weer zal het daar niet liggen als ik al onze vrienden hoor en de berichten op tv hoor.

  3. Ja, een week is niks, zeker voor de eerste keer voor Marielle. Maar ze heeft denk ik toch genoten en een goede indruk gekregen hoe jullie leven hier anders is dan ik Holland.
    Gefeliciteerd met je vader vandaag en feliciteer Henk en Riet ook van ons.
    Fijne tijd en tot vrijdag/zaterdag.

Geef een reactie

