San José.   7 comments


Woensdag 19 maart 2014.

edwin-huge

Het is een feestdag voor de 4,7 miljoen inwoners van comunidad Valencia, vandaag is het San José, Vaderdag. In het Nederlands is José dus Jozef. Pepe trakteert vandaag de 6 leden van de fietsclub op een carajillo omdat het zijn naamdag is want Pepe is de namelijk José in het de Valenciaans.
Als ik na 75 rustige kilometers weer thuis ben fietst Cokky een even mee naar een rotonde. Voor de fotocursus moet ze een bewegend onderwerp fotograferen en de camera meetrekken. Ik fiets rondjes tot ik er duizelig van word en Cokky tevreden is over het resultaat.

Posted 19 maart 2014 by Edwin in Geen categorie

7 responses to “San José.

Subscribe to comments with RSS.

  1. En het resultaat mag er zijn. ” snelle foto” …zeker afgevallen ?? 😃
    Gr.Grt.
    RenR

    Rijk en Ria van Eck
  2. Ziet er gesoigneerd uit Edwin. Ik hoop vanaf zondag ook lekker in zomerkleding te kunnen trainen, we hebben er zin in.

    Gr Martin

    • Bedankt, ik ben ook sterker aan het worden. Moet lukken, ze voorspellen slechts 17 graden maar boven de 15 kan het wel in zomerkleding. Wel aardig wat wind volgens de verwachtingen. Dat vind ik altijd wat minder prettig. Gr. Edwin.

  3. Topcoureur !! Net op tijd klaar voor de Vlaamse klassiekers binnenkort !!

  4. Knappe foto Cokky, beweging en scherp!

Geef een reactie

