Cap Veló op de Bernia.   7 comments


Lliber-Bernia

Vrijdag 14 maart 2014.

Of ik de weg weet de Bernia op? Of ik hem wel eens gefietst heb? Ik dacht het wel! De Fransen kennen de Bernia niet maar willen hem graag eens proberen. Ik zeg dat de sterke fietsers hem best vanaf de moeilijke kant kunnen doen, maar daar trappen ze niet in. Ze fietsen allemaal vanuit Xaló omhoog. Het is een mooie beklimming, vinden ze. Het is een beetje bewolkt maar het landschap blijft prachtig en de amandelbomen staan al vol in het blad. Bovenop klap ik het tafeltje uit en na de koffie poseert de hele groep voor de afscheidsfoto. Vanavond bekijken we gezamelijk de foto´s op een groot scherm in een zaal van het hotel en daarna gaan we tapas eten. En dan is de tweede week met Cap Veló ook weer afgelopen.

Cap-Velo-Bernia

Posted 14 maart 2014 by Edwin in Geen categorie

7 responses to “Cap Veló op de Bernia.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eet ze! Leuk afscheid op die manier..simone

  2. Wat mij betreft gewoon weer over tot de orde van de dag, morgen een poezenfoto a.u.b. 🙂

  3. Gastheer ……..

  4. Heb je ze Raymon zijn truukje nog laten zien? 6 x Bernia = Hernia

Geef een reactie

