Regen.   4 comments


Naar-Teulada

Donderdag 13 maart 2014.

IJskoud is de hand van Manuel. Ik heb haast altijd warme handen, soms zo warm dat ik denk dat ik koorts heb, eerst kijkt de Fransman een beetje verbaasd als ik met beide handen zijn hand vastpak maar je ziet aan zijn gezicht dat hij het heerlijk vindt, ach ja, je moet wat over hebben voor je werkgever. Langs de kust was het mooi weer, maar als we het binnenland ingaan en bij ons in de vallei inrijden fietsen we zo een koude regenbui in.

Regen

Vlak voor Senija hoor ik het uitklaptafeltje neer te zetten voor de koffie met cakejes. De regen stort naar beneden dus wacht ik op de groep en in gedachten zie ik ons 500 meter verderop in een gezellige bar zitten. Nee, niets van dat alles, mijn voorstel wordt resoluut van de hand gewezen. We rijden verder voorbij Benissa en daar is het droog en de zon schijnt weer. Snel even koffie uit de thermosfles in plastic bekertjes en dan weer door. Nou ja, moeten ze zelf weten. Het voordeel is dat ik wel weer snel thuis ben. Toch begin ik eraan te denken om zelf maar fietstochten te organiseren. Als het dan regent: in een Spaanse bar koffie met cognac.


Wachten-Montgo

Wachten op de langzame groep bovenop de Montgo tussen Xabia en Denia.

Klik hier voor de foto´s, het zijn er niet zoveel vandaag.

Posted 13 maart 2014 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Regen.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Volgens mij ben je écht een Spanjaard geworden.

  2. Persoonlijk ga ik meer voor jou plannen, beetje fietsen, hapje, drankje en rusten. De tour win je in bed !

Geef een reactie

