Verrassing!   8 comments


Benimaurell

Dinsdag 11 maart 2014.

Naar-El-ColladoDit is prachtig om te zien! Gisteren had Fred het zwaar en vandaag is Manuel aan de beurt. Ik heb een verrassing voor hem verzonnen en hij is enorm aan het afzien. Het voelt alsof ik deze weg persoonlijk heb ontworpen. Een nieuwe route voor de Fransen. Hij is vreselijk zwaar en voor mij is het zeker al vier jaar geleden dat ik op de fiets naar El Collado, waar het restaurant is,  ben gefietst. Eerst vanaf Murla langs Font de Gel naar Fleix, door naar Benimaurell en dan verder het kleine weggetje volgen tot op 750 meter hoogte. Ze wilden het zelf. Deze klim vergeten ze nooit meer.

Klik hier voor alle foto´s van vandaag.

Montgo

Posted 11 maart 2014 by Edwin in Geen categorie

8 responses to “Verrassing!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Edwin, lijkt me een leuke uitdaging dit rondje. Wij komen de 23e aan en dan gaan we met Patrick overleggen welke rondjes hij in gedachte heeft. We gaan niet iedere dag met de groep mee maar willen zelf ook een aantal uitdagingen zoeken. Dus wie weet wordt dit rondje er een van. Gr Martin

    • O, dat is zeker. Zorg maar dat je compact hebt of een 39/28! Het is behoorlijk zwaar. Maar boven kunnen jullie genieten van een kopje koffie, bij Esmee en van een prachtig uitzicht.

  2. Wij gaan het ook doen in april, zwaar maar heel mooi! Ik hoop dat mijn kameraden me achteraf wel niet lynchen!!

  3. Wellicht als toegift tussen Rafol en Benimeli even naar de mirador de Segaria het weggetje loopt door tot aan de zendmasten.

    • Of wat dacht je van naar de top van de Cumbre del Sol. 🙂 Maar goed, morgen eerst een berichtje afwachten of het fietsen wel doorgaat, er is regen voorspeld.

  4. Snap ik, en dan vanaf de top even naar beneden het strandje van Cala Moraig laten zien en dan weer terug…….

Geef een reactie

