Mooie zonsopkomst.   16 comments


Zonsopkomst-om-7uur23

Maandagochtend 7.23 uur, 3 maart 2014.

Net als ik buiten zit met mijn mok koffie kleurt de opkomende zon de wolken prachtig oranje. Het is 15,4 graden, daar is niets mis mee maar het waait vanuit het westen. Vannacht was er zelfs een windstoot van 56 km/uur, dat was heel even windkracht 7. Gisteren om 14.00 uur liep de temperatuur op tot 22,2 graden.

Agenda: op het programma staat een tocht van 90 km over Coll de Rates (dacht ik). De Fransen op de fiets, ik in de volgauto. Ik twijfel nog wat ik nu liever zou doen. Maar ja, nu krijg ik betaald om niet te fietsen.

Posted 3 maart 2014 by Edwin in Geen categorie

16 responses to “Mooie zonsopkomst.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat ziet er prachtig uit!!!
    Vanaf volgende week dinsdag mogen wij deze zonsopkomsten ook gaan beleven.
    We kunnen niet wachten om af te reizen en in Lliber te gaan wonen.
    Hartelijke groet

    • Kunnen jullie wat regen meenemen, het is een bijzonder droog jaar. Daardoor iets minder groen dan andere jaren. Groeten, uit Vall de Pop.

      • Het is inderdaad erg nat de laatste tijd, we zijn de regen helemaal zat, maar dat zal inderdaad de tegenovergestelde wereld worden straks.
        Dus we nemen nu even geen regen mee, kunnen we even genieten van die droogte, maar na een paar weken mag het wel “even” gaan regenen hoor.

  2. Prachtig!
    Ook in de trein tussen Susteren en Roermond was de zonsopkomst schitterend vandaag. Mooie luchten en een rode bol tussen de bomen kwam omhoog. In Spanje sta ik altijd te kijken. Hier tussen de huizen lukt dat niet gemakkelijk. Wat een geluk vandaag mijn vroege treinreis naar Amsterdam. Ieder nadeel….. Ach laat maar, ik ga jullie blog bijlezen

  3. Nu kan ik eindelijk het verschil zien met 100m hoger op de berg.
    Hier om 6:11 een windstoot van 74 km/uur

  4. Vroeg opstaan heeft zo zijn voordelen. Prachtige foto zeg.
    Ik dacht even dat ik mijn eigen eerder gemaakte foto in jullie post zag (http://sheritajager.com/2014/01/27/in-vuur-en-vlam/) Haha.

  5. Hola! Hoe is het de Fransen vergaan met deze belachelijke wind? Ik heb aan jullie gedacht…….En morgen moge ze weer…in de wind…goed voor de kuitspiertjes denk ik zo ¿ 😉

    • Ze hebben er moedig tegenin gefietst. Van de 17 heeft er maar 1 bij mij in de auto gezeten. Ze zijn best sterk. Terug vanaf Castell de Castells ging het heel hard, ze waren zo in Denia met die wind in de rug!

      • Ow dat is knap! Ja bergje af met wind in de rug! Woeiiiiiiiiiii dan ga je als een raket! Veel plezier morgen! Nog steeds wind dan…..wat zullen ze woensdag extra genieten. RUST in de lucht! 🙂

  6. Is je co-Leader ook in de auto present of moet je nu alles alleen doen.
    Ja, prachtige foto, voor ons nog 2 weekjes. Kijk er naar uit.

    • Hij wil wel mee maar we hebben een nieuwe volgauto die veel kleiner is. Dus als er zoals vandaag een deelnemer opgeeft moet hij in de auto. Dus misschien volgende week maar dan moeten het wel allemaal sterke fietsers zijn.

Geef een reactie

