Zomer.   6 comments


Cap-Velo-Spanje

Zondagochtend 2 maart 2014.

En als je dan uit het noorden van Frankrijk komt om hier te fietsen en het wordt 23 graden, dan lijkt het wel zomer.
De aankomende 2 weken rijd ik weer de volgauto en maak de foto´s voor de Franse organisatie Cap Velo.

Posted 2 maart 2014 by Edwin in Geen categorie

6 responses to “Zomer.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wilt U zo viendelkjk zijn mij op de lijst te zetten van mensen die U berichten krijgen? Bij voorbaat dank.
    Met vriendelijke groet,
    Jan Wolff

    jan w ph wolff
    • Helaas moet u dat zelf doen: kijk helemaal onderaan in de zijbalk. Onder het aantal hits staat “follow this blog” als u hierop klikt krijgt u voortaan ieder nieuw blog gemaild. Dit bedoelde u toch?

      Met vriendelijke groeten,

      Edwin.

  2. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik wilde graag een reactie plaatsen. Ik kreeg Uw naam van een vriend die hier niet zo lang geleden is neergestreken. Ik zou graag op de hoogte willen worden gehouden van Uw berichten en zal het zeer op prijs stellen wanneer U mij op Uw verzendlijst wilt zetten. Bij voorbaat veel dank.

    jan w ph wolff
  3. Fantastisch, al die korte broeken weer tevoorschijn en lekker gaan. Veel zonplezier!

    • Het is even wennen. Veel renners waren te dik aangekleed. Toch was het al 16 graden toen we om 9.00 uur vertrokken. Handig dat er een volgauto is, ze moeten al de extra kleren die ze uittrekken aan mij geven.

Geef een reactie

