Lliber.   6 comments


Lliber

Dinsdagochtend 8.10 uur, 25 februari 2014.

Als ik net uit Nederland terug ben moet ik altijd thuis nog even “landen”. Zondag wandelde ik nog dwars door de duinen van Katwijk en nu in een totaal andere omgeving. De laatste amandelbomen bloeien nog, de rest staat al in het blad. Het voorjaar is begonnen. Vannacht is het 7,1 graden geweest, gisteren was een koude dag met een maximum van 14,9 graden. Voor mij net een twijfelgevalletje, wel of niet in zomerpakje fietsen. Dus dan maar voor de helft, in korte broek maar met jasje. Af en toe waren er wolken, de zon scheen 8,3 uur.

Agenda: een langer stuk fietsen en ergens bronwater halen.

Posted 25 februari 2014 by Edwin in Geen categorie

6 responses to “Lliber.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Goed dat je weer terug bent op Spaanse bodem.
    Cokky heeft de honneurs op voortreffelijke wijze waargenomen.
    Gr.Grt.
    Rijk en Ria.

    Rijk en Ria van Eck.
  2. Fijn dat je weer thuis bent.
    Cokky heeft deze complimenten dubbel en dwars verdient. De teksten en foto’s waren prachtig en onderhoudend. Chapeau!

    Francine en René
  3. Dat gevoel van “landen” heb ik ook als ik vanuit Spanje terug kom in Nederland, maar tis wel een harde landing ;-).

    • Dat had ik de eerste jaren ook. Maar na 14 jaar zie ik eigenlijk alleen nog maar de mooie dingen van Nederland. Omdat we hier in Spanje zoveel mooi weer hebben vind ik het weer in Nederland ook prima. Geen enkel probleem meer, ach mijn verblijf in Nederland is natuurlijk altijd maar tijdelijk.

Geef een reactie

