Snoeien.   17 comments


Snoeien

Donderdag 13 februari 2014 (door Cokky).

Het is tijd om te snoeien, zowel de druivenstruiken als de amandelbomen worden onder handen genomen met de snoeischaar en de zaag.

In Nederland ligt mijn schoonvader op de operatietafel.

Posted 13 februari 2014 by Edwin in Geen categorie

17 responses to “Snoeien.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sterkte met jullie schoonvader/vader

  2. Lieve Cokky,

    Als je dan 1 zinnetje extra erbij zet. “Gisteren was een onbewolkte dag, het werd 18,5 graden. Nu is het al 17 graden!” Dan had je gezien dat de pc van het weerstation eruit ligt. Ik krijg hem vanaf hier niet meer afgesloten, er is een harde reset nodig. Een mooie foto!

    Liefs uit Nederland!

  3. Hoop op een goede afloop van de schoonvader

  4. Al nieuws?

    Francine en René
    • We zijn nu bij hem en het is uitstekend verlopen. Alles is goed. Hij heeft een ruggenprik en een niet zo zware narcose gehad. Via de ruggenprik krijgt hij nu nog morfine en paracetamol. Hij is helemaal helder, net als voor de operatie. Vroeg direct of er al iets bekend was hoe Els Borst was omgekomen. Gaat dus erg goed!

  5. Hopelijk opereren ze hem niet met een snoeischaar en een zaag!

    • Het kon in ieder geval niet met een kijkoperatie, dus ze zijn behoorlijk te keer gegaan. Maar hij is momenteel in een uitstekende toestand. Ligt op mediumcare en alles is prima.

  6. Fantastisch om te horen.
    Kun jij morgen lekker genieten van de trouwerij.

    Francine en René
  7. En dat moet vooral zo blijven.!!!
    Nu ” vooruit” kijken.
    Gr.Grt.
    Rijk en Ria.

    Rijk en Ria van Eck
  8. Heel goed nieuws Edwin. Opgelucht zeker en veel plezier morgen met de trouwerij.
    Drink een stuk makkelijker lijkt mij.

  9. Dat zeker, ik ben opgelucht en blij!

  10. Allemaal geweldig om te lezen Edwin en inderdaad nu een beetje ontspannen op de bruiloft en natuurlijk in je nette pak neem ik aan !

  11. Ha,ha,ha ik zou weleens stiekum om de hoek willen kijken hoe me partner van Easy Money er uitziet..
    Zorg je er wel voor dat er een foto van gemaakt wordt !
    Ik heb soms wel lastig hoor met 2 vrouwen, zal blij zijn als ik weer een beetje hulp van je krijg !

Geef een reactie

