Er is altijd wel wat moois te zien onderweg.   4 comments


Kerkmetbloesem

Dinsdag 11 februari 2014 (door Cokky).

“Hé Cornelia, wat ben je aan het doen?” Ik leg hem uit dat ik zomaar een beetje aan het lopen ben, met mijn fototoestel. Dat doe ik wel vaker, weggetjes lopen waar ik eigenlijk nooit kom, kijken of er iets moois is om te fotograferen. “Dan hoef je niet verder te zoeken, want je hebt mij gevonden!” zegt hij en hij gaat er eens even goed voor staan. Je hebt gelijk, Pedro.

Pedro

Posted 11 februari 2014 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Er is altijd wel wat moois te zien onderweg.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuk wanneer zo’n vriendelijke man je pad kruist.
    Lieve groet,
    Ria .

    Rijk en Ria van Eck
  2. Hahaha de knapperd!!

  3. Dat is een goede van Pedro !
    Liefs Riet.

  4. Fantastisch

Geef een reactie

