Bloesem.   3 comments


Bloesem1

Donderdag 6 februari 2014 (door Cokky).

Het is onmogelijk om vandaag iets anders te doen dan naar buiten te gaan, met het fototoestel. Het is een droom, al die bloeiende amandelbomen. En in mijn achterhoofd hoor ik mijn vader zingen: “Eens zal de Betuwe in bloei weer staan….”

Posted 6 februari 2014 by Edwin in Geen categorie

3 responses to “Bloesem.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig echt betoverend, ik wou dat ik er al woonde.

  2. Verheugen ons er enorm op, prachtige foto!

    Francine & René
  3. Inderdaad schitterend, ik geloof dat ik met dit uitzicht ook de hele dag aan het staren was. Genieten.

Geef een reactie

