Warm!   2 comments


Zonsopkomst-om-8uur

Zaterdagochtend 8 uur, 25 januari 2014.

Een prachtige zonsopkomst en het is opvallend warm als ik buiten kom. Als ik weer binnen ben zie ik dat het weerstation 16,3 graden aangeeft. Kijk, dan kan je gelijk in zomerpakje gaan fietsen. Nadeel is wel dat het waait, maar goed daar is overheen te komen met een beetje uitgekiende route. Gisteren was ook een prachtige dag met een beetje sluierbewolking, het werd 19,1 graden. Gisteravond nam de wind verder toe. Om 22.30 uur werd er een windstoot gemeten van 55 km per uur. Dat is heel even windkracht 7.

Agenda: Cokky gaat naar de middeleeuwse markt in Benissa. Ik ga met de Landrover een caravan op een camping brengen.

Posted 25 januari 2014 by Edwin in Geen categorie

2 responses to “Warm!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Edwin!!!!! Ik moet alle zeilen bijzetten om mezelf tegen te houden! Wat kan een mens verlangen naar een beetje warmte en licht hè?!
    Het is hier somber en koud. Brrrrrr.

    • Het is hier 19 graden maar de zon is verdwenen en het waait. Dus niet helmaal zo perfect als voorspelt was. Ik kan mij het goed voorstellen, die behoefte aan licht had ik ook altijd. Vooral januari is een lange maand in Nederland, nou ja februari is kort en in maart heb je al vaak weer mooie dagen. Volhouden Mo! (Je bant natuurlijk van harte welkom als je een paar daagjes wilt komen) Liefs, Edwin.

Geef een reactie

