Middeleeuwse Markt in Benissa.   4 comments


FiraBenissa1

Zaterdag 25 januari 2014.

Vrouwen zijn rare wezens. Waarom zou je twee keer op een dag naar dezelfde plek willen, naar hetzelfde evenement? Als er ergens een markt is, wordt Cokky een beetje wild. Rommelmarkt, Middeleeuwse markt, Biologische markt, maakt niet uit. Niet dat ze dingen wil kopen gelukkig, maar er wordt nagedacht over lenzen en sluitertijden, de batterijen worden opgeladen en het fototoestel gaat mee, in de aanslag. Gelukkig heeft ze vriendinnen die met haar mee willen. Dus ik hoefde niet mee deze morgen toen ze naar Benissa ging, naar de middeleeuwse markt en de kermis. Vriendin R offerde zich op. Ze kwamen terug met tassen vol lekkere dingen van de groentemarkt (krieltjes die gebakken gaan worden en een gegrillde kip) en van de middeleeuwse markt (gevulde olijven, middeleeuwse kaas en oude cake). Vol verhalen over springkussens voor Spaanse kindertjes, die dus als thema de stier hebben, speenvarkens die aan het spit worden geregen en andere attracties die mij over zouden moeten halen tot een bezoekje, maar zolang zij de lekkere dingen thuis bezorgt hoef ik ze niet te gaan halen, toch? Ze wil vanavond terug als het donker is, om nog wat lekkers te eten en naar de lichtjes te kijken en wat te experimenteren met het fototoestel. Van mij hoeft het niet, ik houd meer van foto´s bij daglicht, gewoon, zonder poespas. Zij houdt meer van filtertjes en effecten. Vriendinnen  S en C hebben wél zin dus ik hoef niet mee. Ik blijf lekker thuis, Vicente komt om zijn motorzaag te laten slijpen, dat doe ik liever dan door Benissa sjokken. En als zij met wat leuke foto´s thuiskomt, heb ik een makkelijk logdagje.

FiraBenissa2

 

Posted 25 januari 2014 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Middeleeuwse Markt in Benissa.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja en vriend C was er ook blij mee, die had ook een rustige ochtend en keek weer uit uit naar vriendin R toen zijn maag ging knagen en ja hoor precies op het juiste moment ging de bel en daar was ze weer vol met verhalen…
    Wel zonder foto’s maar ik heb een ruime fantasie en kon me inleven wat ik gemist heb !

  2. altijd mooie foto’s van allebei,ook mijn hobby
    mocht je die van mij ooit eens willen zien facebook Geirnaert Suzy
    soms schrijf ik daar wat belevenissen op van hier in Alcaucin(Andalucia)

  3. Geweldige foto van het meisje met speen op een kermis racemonster

  4. Pingback: Focuszoom | de HERBERG

Geef een reactie

