In de boom.   7 comments


Lulu-in-boom

Dinsdagochtend 9.00 uur, 17 december 2013.

De hemel is vrijwel geheel bewolkt en het is 11 graden. Gisterochtend begon als zondag, onbewolkt, koud met vorst aan de grond. Tegen de middag raakte het helaas bewolkt waardoor de temperatuur bleef steken bij 13,7 graden.
Morgenavond haal ik Cokky weer op. Zou tijd worden want alleen is toch veel meer werk. Nee, dat niet alleen hoor, ik mis haar nu ook!
Lulu is echt de poes van Cokky. Ze mist duidelijk het ´s ochtends uitslapen onder de dekens bij het vrouwtje en de aandacht. Ze klimt in een boom om daarna op mijn rug te springen zoals ze altijd bij Cokky doet. Bij mag ze dat niet, ik hou niet van nagels op mijn rug….

Posted 17 december 2013 by Edwin in Geen categorie

7 responses to “In de boom.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hartjes in de ogen???

  2. Als man met een groot hart moet je toch wel gewend zijn aan nagels op je rug ????

    Sent from Samsung tablet

  3. Als ik de foto goed uitvergroot (weliswaar op een errug goed scherm) zie ik in de pupillen geen hartjes, maar Edwin met een fototoestel 🙂

  4. Ja mooi hè, ik zie ‘m ook !!

Geef een reactie

