Het gaat goed.   6 comments


Woensdagochtend 11 december 2013.

Ja, ja, ik red mij best zonder Cokky maar heb wat minder tijd met 6 zeurende katten, 2 blaffende honden en de wasmand zit ook vol. Gelukkig hebben we mobielcontact:

Wasmachine: op standje sportkleding (linkerkant) twee tabletten poeder erin of 1 als er weinig was inzit, géén was verzachten, en dan op de startknop. Andere spullen op standje mix (rechterkant), wel wasverzachter uit die grote fles, die andere fles is fjjnwSmiddel! Groene doos waspoeder is voor witte was, oranje doos voor gekleurd.

Succes!

Xx

Waarom heb ik nu zo´n moeite om die instructie te begrijpen?
Ja, ja, komt best goed hoor.

Posted 11 december 2013 by Edwin in Geen categorie

6 responses to “Het gaat goed.

Subscribe to comments with RSS.

  1. En ook geen handschoenen met klittenband (Velcro in het schoon vlaams) bij de fietsbroek steken hé Edwin!!!

  2. En nu moeten wij het zonder foto doen?

  3. Nou Edwin je hebt gelijk.
    Toen Simone 2 weken weg was dacht ik ook eindelijk rust, maar ritme was met twee dagen weg. Resultaat op andere tijden eten of niet. Veel meer werken op rare tijden. Was uitgeput en dan heb ik nog niet eens die domme wasmachine aangezet. Ook mijn probleem, alles bij elkaar en wassen maar zou ik zeggen.
    Tot gauw, dan gaan we weer echt relaxen!!!!!

    • Gelijk heb je Henk. Ik ben er nu al aan toe.
      Ik heb vandaag zuurkool gegeten bij Cor en Ria. Zaterdag ga ik er bruine bonen met speklapjes eten en dinsdag macaroni op z’n Nederlands. Dus ik red mij best! Verder gaat hier alles erg goed, Cokky is snot verkouden, ik heb haar vandaag aan de telefoon gehad. Groeten uit Spanje!

Geef een reactie

