Gelat.   5 comments


Gelat

Zaterdagochtend 30 november 2013.

“Estic gelat de fred!” zullen veel Valencianen zeggen vandaag. Het heeft een beetje gevroren en alles is bedekt met een laagje rijp, dat meteen weer verdwijnt zodra de zon erop schijnt. Voor morgen wordt veel regen en wind voorspeld, en sneeuw in het binnenland. Het uitstapje met de fietsclub is aangepast, we gaan met auto´s en de fietsen gaan mee. Eens kijken of we morgen stoer door de sneeuw fietsen daar.

Posted 30 november 2013 by Edwin in Geen categorie

5 responses to “Gelat.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jou schat ik daar wel op in Edwin , maar bij de spanjaarden heb ik grote twijfels…
    sneeuw en fietsen… niet zo’n gelukkige combinatie voor hen ( denk ik )!
    Grote groet en mooi weekend.
    RenR

    Rijk en Ria van Eck
  2. Ik dacht dat ook een wijnproeverij op het programma stond. Lijkt me leuker dan in de sneeuw te fietsen.

  3. Schitterende detailfoto. Mooie tegenstelling tussen die warme rode kleur en de rijp. Druivenblad?

Geef een reactie

